
PROJECTE DE DIRECCIÓ
ateneu instructiu
M. Carmen Blanco i García
Les bones idees,
si no es transformen
en fets concrets,
no produeixen canvis.
No volem que es comenci la lectura del projecte sense reconèixer l’ajuda que hem rebut.
Els nostres companys de l’escola –mestres i professors– han estat el pilar per elaborar el projecte; per l’empenta, la paciència, les idees, el recolzament, les bones estones dins i fora de l’escola... i en definitiva perquè si no comptem amb ells, aquest projecte no té raó de ser. I no ens volem oblidar del PAS, que amb la seva feina diària fa la nostra més fàcil.
Les nostres famílies han estat imprescindibles per al procés d’elaboració ja que ens han preparat sopars, han tingut cura dels nostres fills i ens han esperat amb comprensió perquè entenien la nostra il•lusió.
També volem mostrar la nostra gratitud als pares i mares de l’escola que confien en el nostre equip docent i, especialment, als que s’han acostat a compartir les seves inquietuds amb nosaltres.
I finalment, a l’alumnat, que tot i donar-nos molta “guerra” ens han ajudat a inspirar-nos ja que l’escola és per ells i per a ells.
no produeixen canvis.
No volem que es comenci la lectura del projecte sense reconèixer l’ajuda que hem rebut.
Els nostres companys de l’escola –mestres i professors– han estat el pilar per elaborar el projecte; per l’empenta, la paciència, les idees, el recolzament, les bones estones dins i fora de l’escola... i en definitiva perquè si no comptem amb ells, aquest projecte no té raó de ser. I no ens volem oblidar del PAS, que amb la seva feina diària fa la nostra més fàcil.
Les nostres famílies han estat imprescindibles per al procés d’elaboració ja que ens han preparat sopars, han tingut cura dels nostres fills i ens han esperat amb comprensió perquè entenien la nostra il•lusió.
També volem mostrar la nostra gratitud als pares i mares de l’escola que confien en el nostre equip docent i, especialment, als que s’han acostat a compartir les seves inquietuds amb nosaltres.
I finalment, a l’alumnat, que tot i donar-nos molta “guerra” ens han ajudat a inspirar-nos ja que l’escola és per ells i per a ells.
1.1. Presentació dels candidats
1.2. Justificació de la candidatura
1.3. Presentació de l’estructura del projecte
1.2. Justificació de la candidatura
1.3. Presentació de l’estructura del projecte
2. Fonamentació
2.1. Detecció de necessitats
2.1.1. Àmbit extern
2.1.2. Àmbit intern
2.2. Visió de la direcció
(actuacions, etapes, responsables, recursos i calendari)
4.1. Objectius pedagògics
4.2. Objectius de govern i coordinació
4.3. Objectius de la dimensió relacional
4.4. Objectius de gestió i recursos
4.1. Objectius pedagògics
4.2. Objectius de govern i coordinació
4.3. Objectius de la dimensió relacional
4.4. Objectius de gestió i recursos
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada